לעורר את החיוניות (מוקלט)

הסטטוס הנוכחי
לא רשום
מחיר
700

הגוף שלנו מלווה אותנו באשר נלך. כל מה שיעבור עלינו בחיים – תמיד הוא יהיה שם, וכל מה שנעשה ונחווה – יתחיל תמיד ממנו, מבפנים. מהסיבה הזו, שיפור היכולת להיות נוכח בגוף, תשפיע לטובה על כל מה שאנחנו עושים ורוצים לעשות – ריפוי, התנהלות בתוך מערכות יחסים, התפתחות אישית, קריירה, גידול ילדים ועוד.

ההבנה שהחזרה אל הגוף, אל הבית היא המפתח לבריאות, שמחה והגשמה, עומדת בבסיסו של הZhineng צ’י קונג. כדי ללמוד איך לחזור ולשכון בגוף, במרחב הפנימי, מתרגלים סדרה בשם ‘לעורר את החיוניות’. זהו תרגול פיזי, אינטנסיבי, מעורר וממקד, שמעיר את הצ’י לתנועה, פותח חסימות ומשחרר מתחים פיזיים ורגשיים.

תרגול שמשפיע על כל מערכות הגוף: מתיחה והנעה של כל מערכת השלד, הפעלה של מערכת העצבים, מערכת הדם, החיסון, הלימפה ועד למטבוליזם התאי. הסדרה עוזרת לנו לחבר בין גוף לתודעה, בין רגש לתחושה, יוצרת מרחב פנימי שקט, מואר ורגוע.

אני מזמינה אתכם לקורס מוקלט 12 מפגשים של שעה וחצי על הסדרה לעורר את החיוניות. שנבנתה במיוחד כדי לחדד את החיבור והתחושה לכל הגוף, וכך גם לעורר את החיוניות שגלומה בו.

בקורס

  • נלמד לעומק את חמשת התרגילים של הסדרה.
  • נפתח ונחדד את היכולת להיות נוכחים בגוף ולחוש בו.
  • נלמד להיות אקטיביים ולהשפיע על הגוף ועל התודעה באמצעות עבודה עם הכלי של שלושת ה A (קבלה, הפעלה, הוקרה).
  • נכיר ונשנה דפוסים פתולוגים.

הקורס מתאים למתחילים ומתקדמים. עבור מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם הצ’י קונג, הקורס יקנה בסיס שיקל ויאיץ את ההתקדמות וההבנה בחיבור לגוף ולתנועת האנרגיה בו. עבור בעלי ניסיון זוהי אפשרות לדיוק בתרגילים, לחיזוק היכולת לנוכחות בגוף ולהשפעה עליו. זוהי הזדמנות להתחבר לכוחות הריפוי הפנימיים, להשתחרר מדפוסים מגבילים ולהגדיל את השמחה והשלווה בחיים.

עלות: 750 שקלים, להקלטות הקורס לצפייה אישית ובתמיכה טלפונית שלי.

איך אוכל לעזור לך?

אני מעבירה שיעורים וסדנאות ב zhineng chi kong- במפגשים פיזיים כמו גם במפגשים מקוונים – ומציעה בנוסף גם טיפולים פרטניים, ייעוץ והדרכה בנושא צ’י קונג ורפואה סינית.

מזמינה אותך לפנות אלי בעזרת הטופס הבא. אני תמיד שמחה לקרוא ולענות לכל שאלה והצעה.

סדנאות ומפגשים

סדרת מפגשים נהדרת לאנשים שאוהבים להתאמן קרוב לטבע

טיפול בקליניקה

אפשר להיפגש לטיפול בקליניקה שלי בטבעון

ליווי אישי בצ'י קונג

ליווי אישי בתהליכים של ריפוי והתפתחות בצ’י קונג

קורסים והכשרות

לומדים צ’י קונג ורפואה סינית בקלות מכל מקום

© כל הזכויות שמורות לענבל רז  |  תנאי שימוש
פיתוח האתר: WebCandy - מייצרים ב-❤ סוכריות אינטרנט  |  כתיבה ועריכה: נעם רז