צ’י קונג רפואי – למי זה טוב ומתאים?

צ’י קונג מתאים לכל אדם בריא וחולה בכל גיל ומצב. כיום, רופאים רבים ממליצים למטופליהם לפנות אל הצ’י קונג על מנת למצוא מזור ותמיכה בתהליך ההחלמה.

הצ’י קונג מתאים לכל אדם בריא וחולה בכל גיל ומצב:

  • אנשים שמעוניינים לשפר את איכות חייהם. מי שרוצה להתחבר אל כוחות הריפוי הפנימיים שחבויים בתוכו.
  • מי שרוצה לחוות שמחה ושלווה בחיים.
  • מי שמחפש להשתחרר מדפוסים מנטליים מגבילים.
  • כטיפול מניעתי.
  • תמיכה בתהליכי ריפוי והחלמה.

ישנם מקרים רבים בהם הטיפול הקונבנציונלי והתרופתי משמרים את האדם במצבו, אך לא מייצרים עבורו תהליך צמיחה וריפוי. הצ’י קונג משלים את החסר.

השפעת תרגול הצ’י קונג על חולי סרטן, מחלות לב ולחץ דם, פרקינסון, פיברומיאלגיה, כאבי שרירים ומפרקים כרוניים, בעיות מערכת עיכול, כאבי גב כרוניים, מחלות נוירולוגיות ומחלות שונות’ נחקרת באופן מדעי ואינטנסיבי מזה 30 שנה בסין וארה”ב. המחקרים מוכיחים מעל לכל ספק את תרומתו הייחודית והבולטת של תרגול הצ’י גונג. הן במישור הרגשי והמנטלי והן במישור הגופני והרפואי.

כיום, רופאים רבים ממליצים למטופליהם לפנות אל הצ’י קונג על מנת למצוא מזור ותמיכה בתהליך ההחלמה. גם הם מבינים שהצ’י קונג מרפא ומשפר את איכות החיים.

הרשמו לרשימת התפוצה ותקבלו עדכונים שוטפים על סדנאות ותכנים חדשים שפורסמו באתר

Zhineng Chi Kong

צ’י קונג לריפוי ולפיתוח הפוטנציאל האישי. הZhineng נשען על התובנה כי היקום כולו הוא תנועה אנרגטית של צ’י. המתרגל לומד להתחבר ולהפעיל את האנרגיה האישית

קרא עוד »

שלושת ה-A

כתבה ושיעור: שלושת הA (קבלה, הפעלה והוקרה -Acceptance, Activation, Appreciation) מציעים דרך חדשה אוהבת ועמוקה לעבודה עם דפוסים וקונפליקטים ישנים. זה תרגול מתמשך של אינטגרציה וטרנספורמציה בין כל החלקים השונים שלנו.

קרא עוד »

ריטריט ביתי

הריטריט הביתי מתאים לכל מי שרוצה לייצר שגרת תרגול ביתית למטרות החלמה והתפתחות. ריפוי והתפתחות תלויים בהסכמה לאהוב ולקבל את מה שפגוע. אבל כשיש סבל נפשי וכאב פיזי, הנטייה היא להתנתק, ולהפריד אותם מעצמנו. ובלי לשים לב, להיכנס למלחמה שמטרתה מיגור והרחקה. בצ’י קונג מבינים שריפוי שלם ומלא חייב לעבור גם דרך חיבור והכלה של המקום הפגוע.

קרא עוד »

איך אוכל לעזור לך?

אני מעבירה שיעורים וסדנאות ב zhineng chi kong- במפגשים פיזיים כמו גם במפגשים מקוונים – ומציעה בנוסף גם טיפולים פרטניים, ייעוץ והדרכה בנושא צ’י קונג ורפואה סינית.

מזמינה אותך לפנות אלי בעזרת הטופס הבא. אני תמיד שמחה לקרוא ולענות לכל שאלה והצעה.

סדנאות ומפגשים

סדרת מפגשים נהדרת לאנשים שאוהבים להתאמן קרוב לטבע

טיפול בקליניקה

אפשר להיפגש לטיפול בקליניקה שלי בטבעון

ליווי אישי בצ'י קונג

ליווי אישי בתהליכים של ריפוי והתפתחות בצ’י קונג

קורסים והכשרות

לומדים צ’י קונג ורפואה סינית בקלות מכל מקום

© כל הזכויות שמורות לענבל רז  |  תנאי שימוש
פיתוח האתר: WebCandy - מייצרים ב-❤ סוכריות אינטרנט  |  כתיבה ועריכה: נעם רז